Епічні сутички бойових магів: Переполох у Хоромах пристрасті — це нова відрізна частина в серії карткових ігор про божевільні сутички магів. У авторів, як завжди, все добре з почуттям гумору, і можна бути впевненим, що ця гра буде оцінена шанувальниками жанру гідно.
Ігровий процес
Кожен гравець бере на себе роль одного з магів і забирає його планшет, який потрібен для позначення окулярів життя. Починають усі з 20 окулярами. Карти заводив, наворотів, приходів і шальної магії є в одній колоді та ретельно перемішуються. Гравці ходять по черзі, але добирають картки та збирають заклинання одночасно. Гра складається з кількох партій, а партія з різних фаз ходу. Нумо розберемося:
- Добір карток — на самому початку ходу ми завжди добираємо у свою руку до 8 карток
- Творим заклинання — до складу Вашого заклинання може увійти від однієї до трьох карток, причому карти бувають трьох різновидів: Заводила, що починає заклинання й дає певну перевагу; Наворот, що пропонує додаткову дрібку унікальності та болю, а також Прихід — завершальний смертновбиваний акорд Вашої магії. Заклинювання може містити лише по одній мапі кожного типу, але між собою їх можна комбінувати, як Вам подобається
- Викладання заклинання — Ваше готове до бою заклинання викладається лицьовою стороною вниз на стіл перед Вами. Ченемо інших чарівників...
- Визначення суті ходу — прийшов час визначити наявність розіграшу наших заклинань. І першим чаклувати буде чарівник... з найкоротшим заклинанням! Адже це логічно, чим воно коротше, тим швидше Ви його скасуєте! Якщо ж у гравців однакова кількість карток у заклинанні, то вирішити, кому ходити першим, допоможе число Ініціативи на мапі Приходу заклинання — гравець із максимальним значенням ходить першим. Що робити, якщо прихода немає? Рахуйте, що Ваша ініціатива дорівнює нулю... А якщо і це не допомогло визначитися з ходом, то просто киньте кубик
- Розкриваємо заклинання — коли хід нарешті дійшов до Вас, варто перевернути карти підготовленого заклинання й зарахувати назва, що вийшла, з найбільш епічно-магічним виразом, на який Ви здатні. Можна навіть придумати покарання для тих, хто забуде це зробити та просто перейде до ефектів карток. Якщо в заклинанні немає жодної карти, то що ж, застосуйте фантазію й додумайте назву!
- Застосовуємо всі ефекти заклинання — ефекти карт застосовуються за ладом, як викладені карти — спочатку Заводила, потім Наворот і потім Прихід. Якщо карта зажадає зробити Могутній кидок, то Вам потрібно буде кинути по одному кубику за кожну карту в заклинанні з таким знаком. Усього знаків, тобто шкіл магії п'ять: Порча, Марк, Угар, Кумар, Трава. Усі маги у своєму порядку застосовують ефекти карток і завдають один одному пошкодження
- Початок нового раунду, за умови, що ще живі хоча б два маги
Хто переміг?
Перемагає гравець, який набере найбільшу кількість очок за три партії. Окуляри виступають за вбивство магів, а також за медаль недобитого чаклуна.
Основні | |
---|---|
Виробник | Україна ТД |
Користувацькі характеристики | |
Вік | за 18 років |
Час гри | от 30 мин. |
Кількість гравців | 2-6 |
Призначення | 18+, для вечірок |
вага в упаковці (Кг) | 1 |
Висота у упаковці (див) | 7 |
глибина в упаковці (див) | 20 |
ширина в упаковці (див) | 28 |
- Ціна: 680 ₴